Wednesday, 23 March 2011

OB.. Tolong bantu saya..!

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum W.B.T..

OB..
Kalian tahu tak apa itu OB..
Bagi yang berada di menara gading..
Tentu tahu kan apa itu OB..
(Jangan kata tak tahu lak..)

OB tu ialah Organizational Behavioral
Atau dalam bahasa German dipanggil | Gelagat Organisasi |
(Apa kes ko melalut sal OB kat sini..?)

Ada sebab musababnya..
Chapter 1 OB menjelaskan tentang peribadi seseorang..
SO nak minta pandangan kalian.. 
Assignment ni saya kena hantar selewat-lewatnya | Jumaat | ni..
Walaupun tarikh tutupnya ialah | Isnin | depan..
Bukannya apa..
Next week saya OUTSTATION lagik..

Rasa-rasa anda lah..
Dalam ADJECTIVE/S yang saya berikan dibawah..
Mana yang SESUAI menggambarkan saya..
Sila pilih LIMA ye..
Nak tahu gak lah..
Takut terMISS pandang diri sendiri..
Takut terangkat bakul yang berisi BOMB Neuklear lak..

INi antara Adjective/s yang telah saya SARING..
(Please choose FIVE ye? Please..!)

Certain       Jealous       Playful       Shy
Careless       Knowledgeable       Pretending       Silly
Cheerful       Lazy       Protective       Simple
Confident       Malicious       Quarrelsome       Stubborn
Cranky       Materialistic       Questioning       Sympathetic
Dependent       Naive       Rational       Temperamental
Dreamy       Narcissistic       Rebellious       Tough
Extroverted      Nervous       Reliable       Trustworthy
Frank       Noisy       Sarcastic       Unpredictable
Gentle       Observant      Selfish      Willful
Greedy       Passive       Sensitive       Youthful
Introverted       Perfectionist       Serious       Zestful

Yang berwarna BIRU tu yang saya pilih..
Mungkin saya terlepas pandang peribadi yang lain-lain..
Sila lontarkan KOMENTAR anda..

p/s: Nak kena siapkan ESOK..
Sebab awal pagi ESOK ade exam..
Sebelah petang takde kelas..
Boleh la nak karang assignment ni..
Lalala..
Wink!

OB..
Cuba bayangkan saya POKOK tersebut..
Gambar yang manakah yang paling sesuai bagi MATA dan kemahuan anda..?
Adakah peribadi saya KUAT sehingga tampak pada pandangan anda..?

18 Komentar:

Cik Ladies said...

Certain Jealous Playful Shy
Careless Knowledgeable Pretending Silly
Cheerful Lazy Protective Simple
Confident Malicious Quarrelsome Stubborn
Cranky Materialistic Questioning Sympathetic
Dependent Naive Rational Temperamental
Dreamy Narcissistic Rebellious Tough
Extroverted Nervous Reliable Trustworthy
Frank Noisy Sarcastic Unpredictable
Gentle Observant Selfish Willful
Greedy Passive Sensitive Youthful
Introverted Perfectionist Serious Zestful

secara keseluruhan nye hameek personaliti niey semua.. bhaha~

adamzico said...

CL : tenkiu.. saya nak LIMA ja.. Xsangka semua adjective/s ni ada kaitan dgn saya.. huhuhu.. tima kaceh!

.. cik FLUTTERBY .. said...

adam, ase nyer da oke tuh.. xd probs da.. karang jep..

btw,, knl yg amat pic kt bwh tuh.. pndngn kte, pndangan umum, pndngan owg. aha~~

adamzico said...

cik Flutterby: Nak karang je lah ni.. Tapi takut lak angkat bakul.. kita perlukan pandangan org lain jugak kan?

Sal picture bawah tu.. Kita bermain dengan Persepi.. kan.. Wink

Tima kaceh kerana lontaran komentar tu..

toyolkiut said...

personally, TK x bgitu mngenali..
jd pyh la nk bg pndangn..
assignment buat elok2 ye..

adamzico said...

toyolkiut: ye ke? petik je lima adjectives tu.. Xpe.. Tima kaceh kerana Toyol singgah kt sini.. wink!

Cik Atika said...

Esaimen eh?!?! Nah amik...
Playful Knowledgeable
Observant Questioning Sympathetic
hek3...

nurulatiqahismail said...

jealous ...?

sebab menurut firasat bomoh ...
(saya lah bomoh tu)

org yg meminati hijau cenderung utk jealous ...

Zaza said...

knowledgeable

questioning

trustworthy

youthful

serious

##SENSITIVE (nth)


pic terakhir

bunga said...

susah ni...emm..emmm..

adamzico said...

Cik Atika: Tenkiu3!!! Playful??? Erm bunyi cam xserius je saya ni kan.. hehe.. wink!

adamzico said...

Nurulatiqahismail a.k.a Tiqqa: Jealous??? Ade la sket2 je.. Sket ke byk nie.. Isk2!

adamzico said...

Za: Trustworthy?? Ye ke? (Blushed!)

adamzico said...

Bunga: Hehe.. Clueless ek?

Zaza said...

Adam : not sure...setakat kenal ni..ada la sikit..hak3

:hantuk

With Julia said...

plus this one..cheerfull and confident...coz anda berani terbitkan novel2 ciptaan sendiri...happy go lucky..ur deep inside personality that u never highlight it before..tahniah..selamat menyiapkan assingment...teringat dulu2 3 tahun lepas masa kt uum wt assingment...today ari2 wt assingment keje..ahahhaha

visit me :
http://heartstoryteller.blogspot.com/2011/03/ada-apa-pada-hari-26-mac.html

adamzico said...

Za: Ada la sikit2.. hehehe..

adamzico said...

Julia: Berani terbitkan novel..? Cuma letak my karya utk tatapan my beloved friend.. wink!!!

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!