Wednesday, 4 May 2011

Apa ISTIMEWAnya 1 Mei 2011..?

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum W.B.T..


Apa ISTIMEWAnya 1 Mei 2011..?

Hari Buruh..?
Cuti..?
Tunggu pelarasan gaji terbaru..?

Apa PENGISIAN anda pada 1 Mei 2011..?

Duduk rumah..?
Keluar dengan keluarga..?
Merancang kehidupan..?

Apa PENTINGnya 1 Mei 2011..?

Dapat merehatkan diri..?
Dapat meningkatkan produktiviti..?
Dapat menjadi seorang yang baru..?

Banyak betul soalan dia..!
Pokok pangkalnya..
Pengisian hari tersebut mungkin berbeza..
Antara seorang individu dengan individu yang lainnya..

Saya..?
Ni nak kongsi nie..
1 Mei 2011..
Saya dah bergelar | Tunangan Orang |..
Alhamdulillah..
Jodoh yang saya nanti-nantikan..
Adalah jodoh yang terbaik..

Sedikit INFO tentang tunang saya..

Profession: Guru (Praktikal)
Jurusan: KPLI JQAF
Kelayakan: Ijazah Undang-undang (Syariah)
Anak ke 2 (Sama dengan saya)
Asal: Parit Panjang, Kedah
(Sowie.. tak leh letak gambar tunang saya.. later2 akan saya masukkan..!)

p/s: Ada 4 ciri wanita yang layak kamu kahwini..
Kerana Agamanya..
Kerana Keturunannya..
Kerana Kecantikannya..
Kerana Kekayaannya..
Pilihlah kerana Agamanya..
Wink!

22 Komentar:

Izzuddin Fauzi said...

Tahniah!!!! Da jadi tunangan upenyer :D

myetech9[dot]com @ Enchik Nine

adamzico said...

Izzudin Fauzi (Nine) : Alhamdulillah..

Fathiah Hamim said...

alhamdulillah. semoga berkekalan! :)

miss ct said...

Assalamualaikum senior...
Tahniah ya.. bg ct, paling penting utk berkahwin, carilah yang beragama agar rumah tangga bahagia =)....bila rasanya nak rasa nasi minyak pula ni?? =P

mOoN said...

tahniah!!!

bila nak tukar status baru lak... hehehe

efa said...

waah dah jadi tunangan org rupanya eceh tahniah yea adam :)

adamzico said...

Fathiah Hanim: Amin.. smoga anda juga bahagia hendaknya..!

adamzico said...

ct: insyaAllah.. mengikut perancangan bulan disember ni..

adamzico said...

Moon: status baru???

adamzico said...

efa: tima kaceh.. wink!

dwaty said...

tahniah.... 1 mei saya tunggu pengumuman gaji naik... tapi hampa...

adamzico said...

dwaty: bkn anda seorang.. ramai yg tgu n hampa.. lalala..

TheSyafiq Mokhtar said...

tahniah barakallah hu lakuma wabaraka alaikuma wajama'a baina kuma fi khoir..

Ziera Azlan said...

tahniah....
Semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan seterusnye ke alam rumah tangga...

semoga kekal hingga ke akhir hayat..

adamzico said...

TheSyafiq Mokhtar: Barakallah..! Amin..!

adamzico said...

Ziera Azlan: Tima kaceh.. Amin ya Rabbal Alamin..!

witLURVE said...

yeayy welcome to the club :yes

ZWAN SABRI said...

TAHNIAH bro..
semoga akan kekal ke jinjang pelamin dan bahagia SAMPAI SYURGA.. ;)


MySuaraBlog: Sebiji Telur Jer?

adamzico said...

witLURVE a.k.a Yanna: club? Yanna pun ek? tahniah..!

adamzico said...

Zwan Sabri: Tima Kaceh.. Amin!

nuralynZAKREE said...

congrat ! bila bleh mkn nsi mnyk plak ? keh3~

adamzico said...

nuralynzakree: tima kaceh.. akn diberitahu kelak..!

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!