Wednesday 23 March 2011

Tangis Kasmaran ~ Bab Enam ~ Plot Enam


         ‘Behave yourself..’Redzuan menggenggam erat kedua tangan Amylea. Dia menolak gadis itu ke belakang. Airmata Amylea terus mengalir. Berjuraian menitis ke lantai.

          ‘Amylea.. maafkan saya andai saya hanya membuatkan kamu kecewa.. Saya tidak mahu komitmen.. Saya senang begini.. Tiada ikatan..’Ujarnya.

          ‘Tiada ikatan? Sampai bila harus begini.. Sampai bila? Saya tidak mahu berkongsi kasih dengan orang lain.. Ini bukan kali pertama.. Saya dah cukup bersabar.. Tolonglah Redzuan.. jangan buat saya begini...’Amylea meronta untuk melepaskan diri dari Redzuan.

          Redzuan terus memeluk kekasih hatinya itu. ‘Amylea.. Percayalah.. Kamu yang paling istimewa.. Tiada seorang pun gadis yang dapat menandingi kamu.. I love you.. I love you so much..’Redzuan terus memeluk erat.

          ‘Lihat sini.. You have me..’Redzuan memegang kepala Amylea. Mata Amylea terus merenung ke arahnya. Redzuan merapatkan bibirnya ke bibir Amylea. Dia mahu gadis itu merasakan cinta yang turut dirasainya.

2 Komentar:

Mohd Effendi said...

geng, ni novel ke? mana mulanya?

adamzico said...

Fendi: ye geng.. ala2 novel.. kalau nak search (kalau bukan wings) leh ke LABEL.. kat label tu ada 'Tangis Kasmaran'.. Tu je caranya.. wink!

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!