Monday 13 April 2009

Mimpi...?


Siapa yang bertandang dalam MIMPI2 anda? Citer la.. Sharing is caring kan?


Al kisah.. Adam zico berMIMPI masuk ujibakat AF.. Kena nyanyi lagu SURALAYA DALAM D MAJOR.. Lagu feveret.. hehe.. Yang bestnya.. Vokal yang mantap ala2 AMY SEARCH tu memukau semua.. Sampai JIMMY SHANLEY pun tergamam.. Bakat yang ditunggu2 selama ni akhirnya telah ditemui.. Wah! Mimpi yang best nie..


Pada masa itu, EDRIE HASHIM DAN CIKGU SYAFI yang ditugaskan untuk memilih peserta untuk dijadikan sebagai Pelajar AF.. Wah! Depan diorang pun ALL OUT!.. Dari genre rock, beralih ke genre balada.. DI DALAM SEPI ITU, yang pernah dipopularkan oleh SUDIRMAN, sekali lagi menunjukkan bakat terpendam yang ada dalam diri.. Wah! Lastly.. Lagu ENGLISH la plak! WILL YOU WAIT FOR ME, dendangan KAVANA berkumandang.. Hampir kagum semua yang mendengarnya..


Fuuh! Itulah mimpi yang REAL yang pernah adam mimpi.. Detail sangat! Apapun mimpi tetap mimpi.. Kalau nak jadikan realiti.. Fokus terhadap kemampuan diri.. InsyaAllah.. Untung nasib diri tak siapa tahu.. Kan? Mimpi anda pula apa ya?

0 Komentar:

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!