Monday 13 April 2009

Setiap PERKENALAN ada PERMULAANnya..! Wink!

Assalamualaikum dan Salam sejahtera untuk semua..
Terpanggil adam untuk membuka blog ini kerana idea2 yang masih berbaki ini mendesak naluri yang sentiasa cuba untuk kritis membukukan pandangan, idea, pendapat dan pengalaman.. Hope yang baik itu dijadikan panduan dan yang buruk itu dijadikan iktibar..
Dalam kehidupan yang sesingkat ini, kita tak lari dari berdepan dengan permasalahan.. Dan melalui permalalahan yang menjengah inilah kita membentuk pengalaman yang terindah.. Tiap jatuh ada bangunnya, tiap patah ada tumbuhnya.. Begitulah kehidupan.. Semoga yang bahagia itu menjadi memori dan yang pahit itu dijadikan pengukur agar di kesempatan yang ada kelak.. pisang tak akan berbuah dua kali..
Semoga aspirasi, idea dan semangat berkobar2 untuk menghasilkan senaskhah buku yang dinamakan Memorabilia ini akan menjadi titik tolak pementasan dunia yang kita tak dapat lari dari berdepan dengan pelbagai pancaroba.. Apapun.. Hadapi dengan senyuman..!

0 Komentar:

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!