Friday, 5 November 2010

Atasi Bosan Dengan XTVT segar pilihan KORUNK..!

Salam..
Bila BOSAN.. Apa yang KORUNK buat ha?
Bila BOSAN mula menggigit RUANG hidup.. Maka pendekatan yang terbaik ialah:
* Pergi mandi..
* Melaram Sakan..
* Sembur wangi-wangian..
* Capai KUNCI keta..

Tapi itu BUKAN aku..
*Capai Novel 'The Magician' ~ Lev Grossman & baca..!

The Magicians: A Novel
The Magicians: A Novel

Sinopsis: The Magicians mengisahkan perjalanan seorang remaja bernama Quentin dalam mempelajari selok belok dunia Magic yang penuh dengan cabaran. Kisah yang padat dengan aksi dan plot ini sememangnya genre kegemaran saya.. Makanya.. Apa lagi.. Kita ENJOY!

Dah HAMPIR separuh buku ni dibaca.. It's GOOD..! (Thumb UP!)

Nota Kaki:
Apa sahaja yang KORUNK buat..
Pastikan XTVT korunk itu memberikan manfaat sepenuhnya..
Membaca boleh meningkatkan pengetahuan dan juga membantu dari segi penulisan.. Kan!
Wink!

2 Komentar:

Aniza said...

suka baca novel rupanya...

adamzico said...

Aniza: salam.. yupp.. Nak upgrade Inggeris sebenarnya.. hehe..

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!