Wednesday 10 November 2010

Tenkiu SEMUA.. I 'follow' your BLOG.. U 'follow' mine.. Leh?

Salam..
TikTokTikTok..!
Jam makin mendekati pukul SATU pagi..
Mata sudah BERAT namun perot lak meragam.. Haisshhh!!!

Sebelum melalut lebih lanjut MAKA di sini saya nak ucapkan terima kasih kepada semua sahabat yang mengikuti perkembangan BLOG saya ni.. Blog yang tidak seberapa ni (Yang perlu di UPGRADE dari semasa ke semasa dari segi penampilannya.. Malangnya Blogger ni tak pandai IT.. Kasihan sama DIA..!) Tenkiu very MUCH kepada ANDA semua..
Tepuk untuk diri ANDA sendiri.. Wink!

Apakah pendekatan terbaik yang harus saya gunakan untuk mengUPGRADE blog kesayangan saya ni..?
Kasik la KOMEN serta tunjuk ajar kepada saya ni ha.. wink!

Nota kaki: Pada pandangan KORUNK la.. Apakah yang terbaik yang perlu saya ADAPTASIkan untuk memeriahkan BLOG saya ni..? I need ur HELP! (Dengan sore tersepit cam DORA the explorer..!)

Fisher-Price Talking Dora Surprise

Fisher-Price Talking Dora Surprise
Dora the Explorer Backpack Rescue Bag
Dora the Explorer Cheerful Bloom Twin Sheet Set
Munchkin Dora the Explorer Bath Squirters
Ty Beanie Baby Dora the Explorer

p/s: To ALL yang eden sayang.. Layan lagu nie ya.. (Especially 2 Kidnapper..!)

http://www.youtube.com/watch?v=Gm4QvVjsyzE

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!