Tuesday 18 January 2011

Bila Cinta Merempit..!

Azam 2011:
Diri bergelar 'SUAMI'
Seterusnya bergelar 'AYAH'

Misi:
Jatuh CINTA..

Tempoh:
Limit hingga 31 Disember 2011

Sinopsis:

Mungkin ini masaku.
Masa yang terbaik untukku.
Sudah lama membiarkan diri ini hanyut.
Jauh tiada ketepian.
Ketetapan ini.
Ku ambil dengan IKHLAS hati.
Mungkin Bila CINTA meRempit.
 Akan ada jodoh terbaik untukku.

Aku mimpikan saat-saat.
 Berlari bersama si kecil.
Yang petah mengatur kata-kata.
Dengan genggaman erat jari jemari kecil.
Nan halus.
Dan senyuman tak lekang diraut wajahnya.

Mungkin bagi kamu.
Aku cuma berkhayal.
Ya.
Mungkin ini imaginasiku.
Tapi dalam imaginasi itu.
Ada dia.
Si kecil yang bertakhta.
Yang menyuntik semangat.
Untuk aku merealitikan.
Hasrat 2011 ini.

p/s: Ini adalah permulaan..
Nantikan pengakhiran pencarian ini..
Aku cuba membuka ruang..
Membuka hati..
Memberi peluang..
Pada mereka yang ingin mengenali..
wink!

1 Komentar:

hawiz said...

wahhh...mmg jiwang habis r..salute to u adam!!..

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!