Monday, 31 January 2011

My Housemate |DEMAM| Eden kat |Opis|

REHAT tadik larik balik rumah..
Bukan apa..
Bukan tertinggal 'Wallet'..
Bukan tertinggal 'Handset'..

Sebaliknya pulang ke rumah..
Untuk meninjau keadaan my Housemate..
Sian dia |Demam Panas|
Terbatuk-batuk..
Sakit tekak katanya..

Eden pun lantas ke dapur..
Menyediakan roti bakar 'Sapu' Planta..
Dan air |Milo| panas..
Selalunya bila eden |Demam Panas|
My auntie akan paksa eden minum |Milo| Panas..
Lawan panas badan katanya..
So..
Eden praktikkan kat My Housemate..

Eden paksa dia minum |Milo| panas..
Eden paksa dia makan |Roti Bakar|
Tu ja yang paling pantas tuntas yang eden dapat sediakan..
Semalam |Panas| badan dah kurang..
Ari ni cam panas balik lak..

p/s: Jasad Eden kat opis..
Hati dan fikiran Eden kat rumah..
Lepas ni nak |Rempit| balik dengan kadar segera..
Nak bawak gi |Klinik|
Sabar ya My Housemate..
Kejap je lagik Eden akan pulang..!

7 Komentar:

apezs shah said...

Salam

Yeke Long?
Demam panas ke? patotlaa.. Haish kenapa amie and ajai demam waktu yg sama.. adakah sebab itu..hehe..

adamzico said...

apezs: ajai pun demam ka? sebab apa ya?

sahromnasrudin said...

caringnya hang..sampai hosmet demam pun sanggup balik uma..untung bini hang nanti kans..hang owg nogori ko???

adamzico said...

sahromnasrudin: takda org nogori.. saya ni penang mari.. ni nak cerita ni.. ada tak mana-mana colan untuk saya nie.. hahaha.. (refer kepada 'untung bini hang nanti' ) wink!

mellow said...

baiknyeeeeee . untung dpt housemate gini

IMANSHAH said...

penyanyang nye..jom dok ngan aku..hahaa

adamzico said...

mellow: wink!

Imanshah: erk!

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!