Tuesday 11 January 2011

Resembling Heart..!

Andainya engkau ku miliki..
Terdahulu sebelumnya..
Andai ku curah rasa hati..
Mungkin kini.. Ku kan tetap bersamamu..!!!

Setiap bait lagu 'Aku cinta padamu' membawa aku kembali ke saat itu..
Saat dimana aku perlu membuat pilihan.. Saat aku berteman cita-cita dan harapan..
Rasa cinta yang mula hadir.. Membuatkan aku terpana..
Si dia.. Sudah tentunya idaman Malaya..
Itu membuatkan aku kelu tidak bersuara..
Apatah lagi utnuk menyuarakan apa yang terbutir di jiwa..

Rasanyalah..
Jika aku menyuarakan hasratku..
Apakah aku diterimanya?
Apakah kini aku sudah meniti kebahagiaan bersamanya?
Happy ending?

Pilihan yang datang itu sebenarnya bertempoh..
Mahu tak mahu..
Fikir tak fikir..
Grab or leave it..
Pilihan itu tak akan datang untuk kedua kalinya..
Itulah realiti kehidupan..
Pilihan tak datang menggolek..
Pilihan tak datang melayang..
Kena letakkan 'usaha' bagi me'realiti'kan hasrat di jiwa..

Nota Kaki: Bagiku, sudah cukup bermakna sekiranya aku mencintai sepenuh hatiku.. Jika memilikinya itu merupakan satu kelebihan.. Plus Point buat insan se'kureng' aku.. Sehingga kini.. hati ini tersarat dengan jutaan perasaan terhadapnya.. Yes!

p/s: Bagaimanakah si dia sekarang ini? Apakah dia sudah meniti kejayaan? Apakah dia sudah berumahtangga? Ingin sekali aku mengetahui apakah statusnya terkini.. Hehe.. Sp pathetic lah eden ni kan.. huhu.. wink!

0 Komentar:

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!