Tuesday, 22 February 2011

BCR Headline: Bloggers tersebut ialah artis..?

Salam..

Sudahlah..
Cukuplah..
Si ARTIS tu nak privasi..
Dia pun INSAN..
Dia pun nak luahkan pandangan..
Dia pun nak sama-sama merintih..
Dengan cara berBLOG..

Bukan dia seorang (ARTIS) yang punya BLOG.. kan!
Biar dia berbicara..
Biar dia berceloteh..
Biar dia khayal dengan dunia BLOG..

Orang zaman sekarang ni..
Lebih gemar menjaga tepi kain orang lain..
Lebih suka bergosip..
Soksek SANA Soksek SINI..
Best sangatkah berbuat sebegitu..?

Tentu kalian tertanya-tanya..
ARTIS mana yang eden maksudkan..
Alah..
Si Artis yang tak mau dirinya tenggelam dalam keFEMESan tu..
Si ARTIS yang bukan artis tu..
Biarkan dia berkarya ya..?
Bantu |UP Traffic| dia..
Klik yang mana PATUT..
Yang penting sila berikan KOMENTAR..
Dia suka orang berKOMENTAR dengan dia.. 

p/s: Keh3..
Angkat bakul sendirik plak..
Sambil menunggu untuk di |backhand| oleh rakan2 BCR.. 
wink!

3 Komentar:

nur intan hazirah said...

adamzico si artis hehehehe but intuisi kita tue page not found la lalalala :D

Anonymous said...

ini kes masuk lif tekan sendiri..hahaha tp i like..tak ada sesiapa yang akan up kan kita..kecuali diri kita sendiri..so.. AAK!!

nd

adamzico said...

nur intan hazirah: wink! ok akan eden repair it..!

ND: hehe.. sebab sorang ja dlm lift.. xkan nak suruh jiran sebelah umah tekankan kot.. hehe..! wink!

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!