Monday, 21 March 2011

BCR Headline: Adliyzico Kena Banned???

Adliyzico kena BANNED..?
Apakah kesalahan SAYA..?

Meninggalkan BCR untuk sementara waktu..

Sedey.. Huhuhu

p/s: First TIME kena Banned.. Huwaaaa!!!

OKlah nak DIAMkan diri selama mungkin.. Huhuhu..

12 Komentar:

apezs shah said...

aits kena banned nape?

adamzico said...

Kena banned dr BCR.. huhu..

SitiSafiyyah said...

:hah

masih dibanned ke? ni mesti kes autobanned ni..

adamzico said...

autobanned??? kenapa kena banned secara tiba2??

sizuka[Izzati] said...

bawak bersabar.mungkin ada hikmah di sebalik kejadian.cheers :)

p/s: jom join GA sizuka.hadiah dari NZ :)

waniey said...

awat lak kne banned??

Jejaka Terhangat said...

ada kesilapan teknikal tak disengajakan tu..adlizico bleh masuk BCR bila2 masa je skrg..takde masalah dah..=)

Siti Safiyyah said...

maaf ye adam..ss terban secara tak sengaja..nak ban diri sendiri tapi tak tau nape adam jadi mangsa..adam dah unban..so boleh chat macam bese dah..sorry again :)

adamzico said...

sizuka (izzati): ada hikmahnya.. kan.. hehe.. terima dr sudut paling positif.. wink!

adamzico said...

waniey: ntah laa.. tetibe je xleh nk BCR.. huhu

adamzico said...

JT: xde hal.. perkara kecik je.. lgpun sedang mentafsir apakah kesalahan tuturkata atau tingkahlaku dlm BCR sehingga kena banned.. huhu

adamzico said...

ss: xpe.. neves sbb xleh BCR.. taktau nk bgtaw problem ni kat sapa2.. terasa terabai.. nanges tak henti2 sampai mata bengkak.. Hehe.. Jgn percaya.. Saya OK ja.. Tak salahkan SS mahupun sapa2.. Cuma sedey xdapat BCR je..

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!