Tuesday, 8 November 2011

Detik-detik terakhir seorang BUJANG..!

Assalamualaikum..
Bismillah..
Ihsan : Uncle Google

Neves ala2 Tevez isap puting susu..!
Kotak minda saban hari terisi dengan irama-irama yang mengasyekkan..
Menghitung hari..
Ku pinang dia dengan bismillah..

Wallaa..
Aku kini sedang meniti..
Detik-detik terakhir bergelar seorang BUJANG..
Ngee..
Yang penting KITA happy..!
P/S: Dijemput kepada sekelian warga BCR untuk memeriahkan hari paling sejarah..
Hari untuk aku menjadi RAJA tanpa takhta untuk sehari cuma..
Walimatul Urus..!
With LOVE & rindu tahap gaban..!
Adliy Zico

12 Komentar:

ZWAN SABRI said...

wah! tahniah bro! semoga kekal sampai syurga naa.. ;)


MySuaraBlog: Bahaya Minum Minuman Tenaga

~ Cik Azz ~ said...

Nak kawen dah ke....

Tak sompek nak ngorat... hahaha....

Just kidding... :D

Spanar Buruk said...

thniah adam :tlg thniah nti insyAllah ai g ye..

adamzico said...

Zwan : Tima kasih.. Amin!

adamzico said...

Cik Azz : Yupp.. Dah dekat dah nie.. ngeee..

adamzico said...

Spanar Buruk a.k.a Super BK: Thanks.. Waiting for ya on that day.. k?

Phat said...

tahniah....semoga kekal hingga akhir hayat

adamzico said...

phat: amin.. tima kasih.. wink!

!kurakura! said...

wahh ! zico nak kawen dah . seronoknyaa :geleng
bile tu ? dimana ?? :D

Kuceng GediX said...

alhamdulillah...
nak kawen daa...
seronoknya menghitung hari...
gedix menghitung tahun lagi....
haishhh~

adamzico said...

!kura-kura! : Kat Kepalabatas, Penang.. Meh laa.. k?

adamzico said...

Kuceng GediX: Alhamdulillah.. Seronok sambil neves.. Ngee..

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!