Friday, 11 November 2011

Kita merancang.. Tuhan menentukan..!

Assalamualaikum..
Bismillah..
Kita hanya merancang..
Tuhan yang menentukan..
Wallaa..
Baru ja lepas terima SMS dari my tunang..
Dia mention bahawa sehari selepas majlis pada 20.11.2011 tu..
Dia kena masuk maktab..
Sedih pun ada..
Tapi saya | redha |..
Ini namanya ketentuan..

Jenuh saya merancang untuk menziarahi sanak saudara..
Bermula 21 November hingga 28 November..
Malangnya semua itu hanya rencana..
Apabila Maktab memaklumkan kepada my tunang..
Bahawa takwim cuti telah berubah..
Cutinya hanya akan bermula pada 21 hingga 31 Disember 2011..

P/S: Aku terima semuanya dengan | REDHA |
Mungkin ada hikmahnya tersendiri..
Apapun nampak gayanya hanya aku saja yang CUTI 
Pada 21 hingga 28 November ni..
Nak wat apa ek sorang-sorang kat kampung..?

wink!

8 Komentar:

Cik Ladies said...

Alahai, pengantin baru. Muahehe. Sabaq je naa. Ada hikmah, betul tu.

adamzico said...

CL: huhu.. ada hikmahnya..

Phat said...

sabar je la..dugaan awal hehe..mcm aku dulu sehari selepas majlis kene g kursus 2 minggu tinggal org umah sorang2

Fariz Snake(Fariz Reza) said...

alamak...boringyer...erm..nnti fariz kene rancang betul2 nih....ermm (-.-)

cintatulip said...

alo adam.. adam nk tau? org opis bini dia kena blajaq kat melaka.. jauh 1 thn.. kesian gila.. ada hikmah la 2 :)

adamzico said...

Phat: ye ke 2 minggu tinggal org rumah..? saya plak sehari selepas kenduri.. kena hantar isteri masuk maktab.. nak jumpa pown hujung tahun.. apapun ni lah namanya kehidupan.. kita merancang.. Tuhan menentukan.. kan? Saya redha..

adamzico said...

Fariz: Nak rancanga apa? Fariz pown menghitung hari gak ek?

adamzico said...

CintaTulip: Saya ada member yg berulang alik dr putrajaya ke kedah setiap ari jumaat lepas keja selama setahun lebey semata-mata nak jumpa isteri.. ngee.. saya bersyukur saya kena bersabar sampai bulan lima tahun depan ja.. ngee

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!