Wednesday, 23 February 2011

BCR Headline: Clark Kent sertai BCR..?

Salam..


Tentu kalian SEMUA tak menyedari akannya..
Dalam BCR ni..
Ada seorang penyamar..
Beliau sebenarnya ialah..
Clark Kent..

Apa?
Tak percaya?
Ni betul.betul lah..
Bukan main-main..

Ni kalah BERITA Cik Gadis (CG) jual Choki berperisa Durian..
Ye.. Masih tak percaya..?
Ini gambar 'Clark Kent'
Yang sempat EDEN rakam..
Wallaa..

Wakaka..
Ni GAMBO eden lah..!

p/s: For YOUR information..
Rakan sekuliah EDEN gelar EDEN 'Clark Kent'
Jika EDEN 'Clark Kent'
Siapa LOIS, Siapa LANA, & Siapa CLAIRE..?
wink!

13 Komentar:

Fariq said...

haha// clark kent ye.. ni dia ronaldo dicaprio datang komen kat sini.. :p

latest -
-Perbezaan Antara Pasangan Yang Sesuai Dan Yang Betul

adamzico said...

Fariq: ronaldo dicaprio? hi.. eden dah singgah n komen anda!

Siti Safiyyah said...

<-- siti norhalija klon boleh?? ;p clark kent ke? macam mawi jek..hahaha

cik Ladies said...

saya LANA kot :malu

Manja (let it be my sweet name) said...

hehe. Nie manjalara mai cini

Jejaka Terhangat said...

perghh..memang serupa clark kent ni..kentang.ahaks..

diana said...

tang mana yang serupa tu??hidung>??
heheh

adamzico said...

SitiSafiyya: CT Norhalija ya? cam mawi ke?

CL: Lana ku?

Manja: Manja ke lara..?

Jejaka Terhangat: compliment ke critic?

adamzico said...

diana: ye ke? ntah la.. sampai sekarang eden wondered apa yg serupa nya.. hehe

C I K . F Y Z A said...

Ada iras la..
kan daam citer superman yang betul-betul tu superman pakai 'spec' huhu

adamzico said...

cikFyza: mungkin pasal 'spec' je kowt.. hahaha.. wink!

With Julia said...

bukan spec..ramai lagi pakai spec..taw apa yg sama...ermmm adalah syhhh! ehehhe CK vs Adamzico..phewittt

adamzico said...

Julia: CK vs Adamzico..? cam BERAT je bunyinya.. huhu

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!