Tuesday, 22 February 2011

Lelaki & Bantal Busuk..!

Salam..!
 Nak TANYA boleh..?
Apa Pandangan kalian..
Kalau Lelaki itu mempunyai |bantal busuk|..?
Apa Pendapat kalian..
Lelaki yang punyai |bantal busuk|..?
Apa Komentar kalian..
Karektoristik lelaki & |bantal busuk|
 
Gambo pinjam nie.. (Khas untuk menggambarkan bantal busuk.. hehe)
 
Persoalan:
Adakah lelaki tersebut seorang yang agak MANJA..?

p/s: Siapa gerangannya lelaki & bantal busuk tersebut.. ya? 
wink!

4 Komentar:

diana said...

orang lelaki walaupun ada bantal busuk dia tak kan tunjuk kat orang..
lain la pompuan,tanpa segan silu tunjuk secara langsung di kaca tv..
hahah.itu cerita bantal busuk..
lelaki jugak suka kasut busuk ye??
heran>>>

adamzico said...

diana: ye ke? kiranya cam rahsia besar la sbb tu kena sembunyi dr pengetahuan orang ek..? kasut busuk..?xfaham la diana.. apa karektoristik lelaki yang ade bantal busuk..?

C I K . F Y Z A said...

sweet apew llaki ada bntal buchuk...

adamzico said...

cik fyza: ye ke? sweet ke?

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!