Sunday, 27 February 2011

Nak tau apa PERSEPSI kalian terhadap EDEN..

Salam..

Semoga kalian berada di dalam keadaan yang SIHAT hendaknya..

Terpanggil untuk bertanyakan sesuatu kepada kalian SEMUA..

Persoalan:
Apakah PERSEPSI kalian terhadap eden saat eden berBLOG atau ber BCR.. 
Anda akan :
1) Rimas.. Apa lagi dia nak wat lepas ni?
2) Meluat.. Tak ada Blogger lain ke?
3) Dia ni lagi.. Bosan lah!
4) Akhirnya muncul gak dia ni..
5) Ni dia.. My BEST buddies..
6) Orang nak berBLOG.. Dia pun nak berBLOG..
7) Folo je dia ni.. Tambah Foloer aku.. hahaha (ketawa jahat)

Sebenarnya Eden tak ada IDEA ni..
So..
Nak gak tau apa PERSEPSI kalian terhadap eden..
Jika 1 hingga 7..
Hanya tinggalkan angka tersebut di dalam ruangan KOMENTAR..
Jika selain dari itu..
Mention apakah persepsi anda itu ya?
p/s: Eden sekadar berhibur..
Temanku hanya KAMU..
Bicaraku hanya Jawapan pada Komentar kalian..
Candaku hanya di BCR..
wink!

4 Komentar:

diana said...

entah..
tak kenal lagi..
sikit hari nanti mungkin ada la rasa salah satu kat atas tu..
hhaha

adamzico said...

diana: erm ye ke? mane le tau eden ni menyusahkan..

C I K . F Y Z A said...

nak no 4

adamzico said...

cik fyza: sob3x terharu..!

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!