Tuesday, 22 November 2011

Soalan: Bagaimana nak tingkatkan rasa RINDU..?

Assalamualaikum..
Bismillah..

Ada pulak yang tanya..
Bagaimana nak tingkatkan rasa RINDU..

Okeh..
Cam ni..
Nak tingkatkan rasa RINDU bukan payah..
Nak RINDU tu mula-mula kena berjauhan..
Kalau duduk dekat mana nak datang RINDU..
Betul tak..?

Bila jauh.. 
Baru la bunga RINDU tu menguntum..
Dan perlahan-lahan ianya mekar..
Kembang dan meranum..
Pergh..!
Bila tiba saat itu..
Barulah akan terasa RINDU secara TOTAL..

Menjawab tak soalan kalian tu..?
Hehe..

P/S: Sesungguhnya saya sedang meRINDU..
Baru ja nak manja-manja..
Kena berpisah selama sebulan..
Tu dia..
Jenuh ranum..
Wink!

8 Komentar:

Za said...

itu dia... pergghhh! meranum..merah jingga kuning...purple...
klau dh jauh baru rindu ek!! i miss my mom!!! huaaaaaa

adamzico said...

Za: kalerblind.. ngeee.. dah faham cara nak tingkatkan RINDU..? wink!

Zaza said...

AdamZico :
sangat faham...skrg ni tahap rindu..hahaha..jauh beribu batu...lalalalala...!!

Anonymous said...

dh rasa kan..mesti nk lagi.tu rasa rindu makin menjadi-jadi :P

~ Cik Azz Abu Bakar ~ said...

Adoiii...

Bahaya betul baca entry orang baru mendapat ni..

hehehe...

adamzico said...

Zaza: Jauh beribu batu.. huhu..

adamzico said...

Anonymous: Mendapat apa..? huhu..

adamzico said...

Cik Azz Abu Bakar: Huhu.. Dah tahu cam na nak tingkatkan RINDU..? huhu

Dah baca ENTRY ni..?

Satu BAHASA Satu LOGHAT

PEKIN

PEKIN adalah satu keadaan dimana seseorang itu belajar untuk berjimat.. Berdikit-dikit dalam berbelanja..

Ayat:
Masa untuk PEKIN.. Menabung time..!

p/s: PEKIN pekin jugak.. Jangan kena cop bakhil sudah.. Anyway PEKIN yang saya maksudkan ini tak ada kaitan dengan PEKIN si pelakon tu.. Kebetulan semata-mata.. wink!